A turtle decides to share some bananas fallen from the tree with a fox. While the turtle goes off to find a bag, the fox takes off with all the bounty. Later, helped by a chimpanzee, the turtle manages to get up a banana tree and enjoy a fruit feast all to himself. Jealous, the fox approaches and suggests a new deal to the turtle. But this time the turtle isn’t taken in, and uses its shell to knock out the fox by falling on its head.