A handful of recruits prepares for a war that nobody knows about the purpose or the motive. The field commander is a general who plays with a Marx puppet and lives in a luxurious palace that looks like a cabin from the outside. His orderlies are a captain who lives in Arabic dress in a curtain and a sergeant in training who does not shine for intelligence. Continuing training between various and grotesque accidents until the order arrives for the front. And then?