Tristan comes across a dead cat on the corner of his street, hit by a car and left there in the gutter to rot in the rain. The young man is shaken and the image of the dead cat begins to haunt him. Real Life continues as best it can, but ends up becoming a kind of repetitive and vaguely anxiety-provoking dream.