Grandma and Grandpa, a couple of old people are trying to hold up the retirement home's cafeteria for a fistful of Toffees. They are imagining themselves as Bonnie and Clyde, a couple of handsome and ruthless gangsters. However, they will have to face Chantal their head nurse, as cold as impressive.