1967. Jean, an eight-years-old city boy, spends his holidays at his grandparents’ farm. He gives in candid yet cruel games on the surrounding animals. But this violence is nothing compared to what takes place in the shed, a room that Jean does not even dare entering. One day, Jean kills a tit by accident. He decides to take in the orphan hatchling to nurse him.