Aigue-Belette-sur-Mer is a charming sea resort. Day after day, Peter and his cat Barry welcomes warmly the customers into their bakery. Brigitte kisses lovingly Hanz who leaves to watch the beach. The life passes by, harmonious. But appearances are misleading. In the dark night, Peter and Barry play a bitter comedy in the secret of their apartment. A tribe of mice hold strange ceremonies in the depths of the bakery. And when the shouts of pleasure from Brigitte rise in the torpor of the afternoon, it is Hanz`s life that collapses.