In South America, flight pilot François Cartier is seeking a treasure for a group of political exiles who allowed him to escape from death penalty. But members of this group are being murdered one by one. Having managed to grab the loot, François will exchange it against a revolutionary babe he fell in love with.. But the return flight is very perilous...