Batroun, northern Lebanon. A couple tries to enjoy an afternoon at the beach. The woman is attracted by three handsome and virile hoodlums who disturb the peace and quiet of this perfect day. Their brutality gives rise to the anger of the straw hut's owner, who threatens them. Violence explodes from every direction. The woman's will attain an entirely different extreme.