Saint-Denis, on the edge of Paris. Inside the Académie Fratellini's circus tent, Francisco practices patiently, conscientiously, to perfect his moves. Éric Varelas, his teacher, is beside him every step of this long and difficult path of mastering the handstand, of the body suspended in space.