Assia is fifteen years old and has a mixed background of three cultures. In the context of a civic eduction program, she must define the notion of "living together" without employing writing. Through her work, Assia will explain her malaise, an injustice she and her family are victims of after the terrorist attacks in Paris, November 2015.