Elizabeth and her daughter Cecile spend their holidays at a lakeside resort in the French mountains. Elizabeth falls in love with a strange Italian, Giovanni, while young Cecile is courted by an apprentice cook. It seems that mother and daughter are drifting apart from each other, but then their holidays are over.