Jacques Forestier, also a choreographer, an art decorator and a stage producer, is the very competent manager of "Tabarin", a renowned Parisian music-hall. A hard worker, he always wants the best for the public, at the expense of his health. He is assisted in his task by his wife Rosine and his lively secretary Mimi. Chance has it that one of the dancers he auditions for a new show is Florence, his former lover. He doesn't want her in the show but the spiteful belle has a rich influential protector who imposes her anyway. Some time later, Jacques falls victim of a heart attack...