The world is in perpetual movement, like an infinite dance which accelerates, slows down, be made alone or with some people. "In your Hands" shows how it can be difficult to follow this dance through one couple confronted to depression. XY wakes up one morning and discovers with his wife XX that he has some crystals growing on his back.