A day in the life of Clara, a thirty-five-year-old radio journalist. On this particular morning, the work doctor curtly reminds her of the reality of her biological clock: "You don't have a child yet? It's perhaps about time to get on to it!" Clara is annoyed, not at all sure she wants to become a mother some day. But, too late, doubt insidiously seeps in.