A man (Vidal) who was injured in an accident has a visitor in his hospital; the man suggests a strange deal: in exchange for a substantial amount of money, he will go to a hotel (Pensione Edelweiss) where, when he does not expect it, he will be softly killed. When he arrives, he finds six other people who apparently registers the same desire: to leave this world for a better one.