An ordinary day dawns, the characters’ paths cross in their dull routines while the perverse game of chance gets to work. The rule is simple: ditch misfortune, take a punt, move on. Paul made his choice, Marcia made hers, Victor is wound up, Julie weighs things up, the police investigates, Lucas goes off the rails, Lorraine is kind. Finally, the story takes off...