I'm a painter and video artist. In 2016, I put the finishing touches to thirty paintings on the theme of the forest. I painted with color inks on watercolor paper. Then I photographed certain paintings to use as the raw material for a film. I created an imaginary forest, by camera movements and zooms, and I filled it with butterflies and fireflies.