Night after night, Kye, Tobie, Paul, Kim, and Tattoo wander through the labyrinth of avenues and alleyways of Montreal. They offer support to each other; drugs accompany them wherever they go. Drugs are an escape and, at the same time, what prevent them from finding a way out of their situation. Kye, the youngest, sometimes dreams of being somewhere else.