The screen is a neutral element in the film-going experience. Or is it? It projects dreams but is also the receptacle of our dreams. It’s the vehicle for delivering the image to an audience, but does it also watch the audience at the same time? Is it a complicitous membrane which audience members can penetrate and which interacts with the spectators, despite its seeming passivity? May be!