In a school corridor, Alphonse just manages to catch a girl who suddenly faints in front of him. Stupidly he tries to kiss her, but Marco shows up and makes fun of him. Six months later, it's summer. Alphonse is excited at the idea of spending the month of August alone, without his parents.