In the geriatrics department of the Charles Foix Hospital in Ivry, Thierry Thieû Niang, a renowned choreographer, hosts a dance workshop with Alzheimer’s patients. Through dance, lives unfold, memories are recounted, full of regrets, bitterness, outbursts of joy and loneliness.Blanche Moreau is 92. During shooting, she fell in love with the choreographer, Thierry. As the simple fact of falling in love is in itself madness, Blanche no longer seems crazy or mad: her illness is simply transformed into lovesickness.