Will, owner of a barbershop, is having a secret affair with the beautiful and sexy Nola. Denzel, his highly protective half-brother, slumps into compulsive jealousy. Guiseppe, the boss of a pizzeria gets a hired killer to come from Italy. Karen, the drug dealer, goes beserk... Not forgetting Marvin, a notoriously obsessed man, and three Klu Klux Klansmen.