Gaspard wakes up and begins to prepare for his wedding. He dawdles, distracted by other matters, and ends up arriving late, to find his fiancée in tears. His future wife’s family beats him up. A young woman finds his desperate air and black eye so hilarious that she instantly agrees to run off with him, giggling all the way.