Two American executives for a cosmetics company travel to the Greek islands in search for a model for their new line of suntan lotion, "Venus". They want to show Aphrodite rising from the foam clutching a bottle, and, very improbably, this involves transporting almost the entire staff of the advertising agency to his private retreat in the Aegean for a photoshoot.