Cable cars converted into houses, that looks intriguing! The shepherd ties up his goat on the platform and goes inside an elegant, luxurious bathroom "car." Hesitating between this unexpected sense of comfort and the security of solid ground, he gradually appropriates this new space, until its real occupants arrive...