Eleven-year-old Cholo lives in Zanzibar with his grandmother. When he meets his younger brother, Abdulah, for the first time, the chemistry between them is immediate. Abdulah has come from Muscat, with the boys' father Saïd. During the siblings' adventures, they will learn to know each other and the beauty of being different.