A day in the Netherlands, a succession of Taiwanese landscapes, wind turbines, dams and skaters tell my journey on the tracks of the Zeelandia Fort built in Taïwain in 17th century.
Realshots of views and animated paintings, compose a dreamlike, operatic and rhythmic experience.