Don Camillo (Fernandel) is a priest who travels to Moscow in this comedy culture clash. Don accompanies his archival communist mayor Peppone (Gino Cervi) and his wife (Leda Gloria) on a goodwill trip to the Soviet Union, and the priest is helped by the beautiful guide Nadia (Graziella Granata). Faithful fans of Fernandel and the Don Camillo series should not be disappointed.