I meet Marcel. He’s a Roma. He likes me. He promises we’ll find a plot of land just for us two and he will build a shack where I will be queen of it all. From Saint-‐Denis to the eastern edges of Europe, from my flat in Paris to the wastelands they occupy, the documentary switches back and forth between the shacks and the inhabitants, between Marcel and me.