In the kingdom of the Moguls, Prince Roudghito-Sing, a young officer of the palace, falls in love with Zemgali, a captive princess held prisoner and coveted by the Grand Khan. Fleeing the country, he takes refuge in Paris and his presentability allows him to be hired as an actor by a French film company. The trouble is that Anna, the star of the movie, is attracted to him. Which displeases banker Morel, the producer and Anna's lover...