Annie had been taking care of her grandchildren while her daughter, their mother, was staying at a mental hospital. But now that Ophélie is back in good health, what is stopping them getting back together? During a Zen retreat held at the Moonlit Temple, a light is shed on many of the dark shadows in their lives, opening up a new and unexpected path.