During la Belle Epoque : Cavalier, a second-rate actor, discovers a gorgeous talented girl who performs on stage. He wants to be her Pygmalion and he begins to teach her acting. It's not long before the babe realizes she is much more gifted than her teacher, a not-so-handsome man who has fallen in love with her. Besides, both meets the count of Ligny, a buck who makes a fool of Belle's mate and begins to seduce her. Reciprocal passion.