Arabella, a beautiful woman with a turbulent past, joins her lover, Captain Dubreuil, in a remote place of Morocco. Another officer, Captain Sommerville, who happens to be her former lover, recognizes her. The colonel, whose daughter is Sommerville's partner, falls for Arabella and gets rid of Dubreuil by sending him to his death. As for Evelyne, the colonel's daughter who hates Arabella, she is prepared to do everything to take her out of the picture...