Siren follows Eli, an introverted 16 year old. The life of a young dreamer is never easy and certainly not in Israel, a country forged by tragedy which champions strength and machismo. But on the week that commemorates both the Holocaust and the Fallen Soldiers, Eli will have an unexpected opportunity to redifine himself.