Emilie is going to eat at her grandmothers. She split up with Julian yesterday. Shaken, marked, she tries to find her marks. There is the family who have the intentions but not the words. There are the friends who do not want to take a stand. And then there is the solitude of this apartment where everything happened. Then Emilie is going to call Matthieu to resume a normal life. But is what occurred yesterday normal?