Paris, 2:36 am. A mother teaches her daughter how to make paper planes in front of the TV which broadcasts a cartoon. The girl launches her plane through the window and observes it disappearing into the horizon. A special flash announces on the TV that a plane has just collided a skyscraper in New York. We are September 11th, 2001.