A young woman watches her four-year-old son playing on a deserted beach. Doctor Artauld joins them and takes photos of the woman and the child. A few days later, during a consultation, he donates his camera still loaded to one of his patients. On the last photos of the series, the face of the young woman changed, she seems frightened. It is the beginning of an obsession for the young man who has just got back the old device.