A naive countryside girl Adriana, who dreams of a career as a star in Rome, is not an escapist or introvert; on the contrary, she tries her best to socialize and befriend people, but the results are most disappointing and frustrating - people just ignore her, use her, make fun of her, exploit her body and her good intentions. Nobody is taking her seriously.