As tens of thousands of people who every day in the world leave their native land, Abdu, a young Malian, decided to gain Europe. A journey from the river Niger to the barbed wires of the enclave of Ceuta, where the dreams confront with the harsh reality of the migrants, with far off the lights of the West.