This impossible-to-decipher punk-rock film by rock singer Francois-Jacques Ossang is filled with pounding music that in sheer thundering volume might drown out the lack of a script, plot, character development, or similar oddities often associated with filmmaking. Underneath the music, it appears that some punk machos are out defending their turf -- beyond that hypothesis, viewers are welcome to guess their own version of the storyline.