Monique Dumas is a dedicated fan of movie star Jacques Lorin. She is prepared to do everything to get closer to her idol and the best way she has found is to pose as her own foster sister. Unfortunately for her the operation fails... but she has not said her last word yet! With the help of Cyprien, Lorin's secretary, she manages to be hired in a Jacques Lorin vehicle. Face to face, Jacques will of course prove unable to resist the young lady's charms.