Because of the escapades of Alexis, the Crown Prince of Vodenia, the kingdom is likely to lose the loan lent to them by a rich foreign banker. Baron Patcheff, a minister, decides then to replace the Prince by a double. The man chosen is Castin, a Parisian haberdasher, who looks like Alexis feature for feature...