Michel is a middle aged man with a troubled marriage. He feels lonely, has been unfaithful to his wife Isabelle in various occasions, and despite she seems to accept this situation, they both grow apart. Eventually Michel falls in love with the most unexpected "perfect woman": a mannequin.