Tomo, an imaginary narrative, it evokes literality the word bambara: a territory ldeserted because of war. Conflict by weapons and conflict by spirits. It is the course of a subjective character disturbed psychologically by his real-life experience of the war, this one is lived by the spirits of those who lived there. They are represented by ghosts, ectoplasms, characters in flame and in smoke. They carry out the everyday gestures as closely as possible to the reality.