Forty-year-old Giulio seems to lead a peaceful life. He's got a house, a steady job, a hire-purchase car, a rebellious daughter, dreamy son, and a wife he loves - who he cheats on. When his wife leaves him, his lovely situation falls to pieces. He suddenly has to pay two rents, a double number of bills, and must hide from his creditors. Due to a tragically ironic series of events, he discovers that there's a very slim boundary between a comfortable life and poverty.