It's the end of the summer. The holidays are over. The sun is still hot. The ocean strong. Three teenagers, Greg, David and Thomas, have come to redecorate a villa in exchange of some liberty. It's time for friends, for unconciouseness and the best jokes, Even so, very quickly, they will need to make choices and grow-up.