Mr. and Mrs. Boul go separately to the spa town of Vittel to experience the waters. Without knowing it they are lodged next door to one another in the hotel. They each have a grand time enjoying the sights of the town. One morning Boul hears a woman's laughter from the hotel room next door, but can only see a pair of legs through the keyhole. He is determined to meet the pretty stranger!