Évry (91). Quartier Pyramides. City of Mirrors. Because of the bands fights, Didier, black teenager of fifteen, is forbidden to go to the territory of Évry. To avoid him judiciaies troubles, Serge, his older brother, takes care of him in Paris. Sibship without a father, without points of reference, luck finally seems to change for Didier in his new environment. But how to leave the district when we are crazy about it?