Jack Mitloff, alias Jack The Tripe butcher, asked for presidential pardon. Will he be executed or not this morning? Prostrate in his dirty cell, Jack waits that the manager of the prison at Hand Island, Howard Stevenson, comes to tell him the good or the bad news. But he certainly does not expect what he is going to announce him.