A man father of a little girl of eight years, in the middle of a separation, each day crosses on the train a young girl of afrian origins, Fatou. They collide, become accustomed, until the day of their meeting. This day, Fatou, sat on a bench, does not take the train. He decides to speak to her. She confides in him. With modesty, the movie aims at telling the life of a French young woman who still carries the stigmas of her, origins and her culture.